I.C I.C
331
BLOG

Moja prognoza pogody potwierdzona

I.C I.C Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 11

 

 

Zbliża się koniec roku a więc jest okazja zrobienia częściowego bilansu mojej prognozy pogody na rok 2013 jaką przedstawiłem w tej notce.

http://pogadanki.salon24.pl/496686,moja-prognoza-pogody-na-rok-2013

Zasadniczym elementy tej prognozy było przewidywanie dodatniej anomalii temperaturowej w początkach listopada.

Oczywiście tak jak przewidywałem prognoza ta sprawdziła się w pełni i temperatury w listopadzie w Polsce należały do rekordowych.

Nawet w odniesieniu do całej kuli ziemskiej prognoza ta okazała się być prawidłowa.

http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105407,15153105,Listopad_byl_rekordowo_cieply.html

Oczywiście każdy możne się przekonać sam, że moja prognoza na Boże Narodzenie też była strzałem w dziesiątkę.

Jeśli dalszy jej przebieg się sprawdzi to radze już teraz ciepło się ubrać. Od polowy stycznia skończą się jaja a zaczną schody.

A więc szczęśliwego Bożego Narodzenia i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

I.C
O mnie I.C

taki jestem i ...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie